mandag den 21. juni 2010

Hello summerpeople!

Hej alle sammen, undskyld det var været evigheder siden! Har været så optaget af alt det man altid ved man er optaget af! :) Men jeg ville lige tjekke ind og vise jer nogle af de mange nye ting, der på magisk vis har fundet deres vej ind i mit klædeskab i løbet af de sidste par uger! (; 
De første to smukke sager er købt på Charlotte og mins tur til London for et par uger siden. De er købt i den mest fantastiske vintageshop Beyond Retro. Tasken kostede kun 22 pund og bælte 10! :O Det var en virkelig fed oplevelse, og jeg er sikker på begge ting bliver key-items i garderoben.  
De næste to sager købte jeg idag da jeg var på udsalg med Mutti. De er begge fra H&M og kostede tilsammen 105 kr! Det er jo ingenting ;) Specielt den ærmeløse skjorte er megacool til afklippede shorts og en stråhat! (undskylder den kiksede baggrund, men det er altså svært at fotografere en hvid kjole op ad en hvid dør, hehe)
Håber i nyder sommeren alle sammen!

- Mie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar