onsdag den 19. maj 2010

I have a crush on MAXI!

Som overskriften indikerer er jeg blevet helt syg med ideen om maxikjolerne! De er perfekte til sommer både til stranden, byturene og ikke mindst sommerfesterne. :) De kan dresses op med et par tårnhøje sandaler og en stor guldhalskæde eller dresses ned med et par flade gladiatorsandaler, et læderbælte og en fin hat. Selv har jeg allerede købt to maxikjoler, men er sikker på der skal føjes flere til samlingen ;) Problemet er bare at med mine 174 cm er det svært at finde nogle der er gulvlange, hvilket jeg foretrækker.
Den første jeg har købt er tanktopkjolen fra H&M til sølle 79,95 kr! den kan købes her.


Den er perfekt til hverdag og skolebrug + den er mega behagelig! Dog synes jeg ikke den er helt fin nok til fest og sådan... Men så skete det! Som Charlotte har skrevet tidligere var vi til Day-salg for et par uger siden og her mødte Mie den perfekte maxi! Det er lige den jeg har ledt efter i butikkerne, men ikke har kunnet finde. Nu fandt jeg den:
Den er lang nok, den har det perfekte mønster og farverne er så skønne.. og så PRISEN! sølle 75 kr. jeg tør slet ikke tænke på hvad før-prisen er på sådan en laban. ;) Måtte slås med flere kvinder for at få den, men den blev min ;)
- Mie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar