onsdag den 12. maj 2010

Nu er det snart..

MIN FØDSELSDAG!
Jeg fylder 18 år d. 29/05 og jeg håber derfor at nogen af disse ting falder i mine hænder, det kunne jo være fantastisk!
Jeg har især sukket længe efter bukserne fra Acne, som kunne være så fine her til foråret.
Og nu hvor jeg er blevet grebet af det transparente look, så må det jo gerne være noget smukt lingerie man kan se inde under tøjet, og dette sæt fra Phillip Lim er så yndigt!

Klik for større udgave.

Les 4 Ombres, Smokey Eyes, Chanel, 370 kroner. Chanel Chance parfume, findes bl.a. i Matas, til ca. 510 kr. Carin Wester Wedges, 1950 kr. Få dem her. Toni&Guy Dry Shampoo (kan varmt anbefales!), find den i Matas. 3.1 Phillip Lim undertøj til 519 kr. pr. del, kan fåes her. Ankelstøvler med peeptoe fra Topshop til £90.00, få dem her. Pudderfarverede bukser fra Acne, fåes her, til 1.100 kr.


- Sandra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar