mandag den 10. maj 2010

Velkommen!

Goddag, Bonjour, Hello og alle de andre sprog! :) Som den ene tredjedel af denne nye blog, vil jeg være den første til at byde jer velkommen til vores blog!

Til at starte med vil præsentere mig selv: hej jeg hedder Mie, I svarer: hej Mie! (Nu kom det til at lyde som et AA møde, det var ikke meningen! jeg prøver lige igen).
Hej jeg er Mie 17-årig dame, som er geografisk placeret midt i Danmark, i Odense. Jeg er PT i gang med en STX uddannelse og arbejder ved siden af i en tøjbutik i Odense og i weekenderne som tjener på en restaurant.
Med de kedelige ting overstået, det vigtigste: JEG ELSKER MODE! (:
Mode fylder utrolig meget i mit liv, både i hverdagen hvor jeg arbejder med det, men også som en hobby (det lyder som om jeg samler på frimærker).  Meget af dagene på skolebænken går med at tænke og dagdrømme om mode, så derfor var ideen at have en blog genial. Fra min side af betyder bloggen at jeg vil få et sted at placere mine tanker om mode, styling, inspiration og andre spændende og måske letter mærkelige hverdagsting. Jeg har en idé om at den kan være med til at gøre det hele en smule mere overskueligt.. maybe not (:

Anyway velkommen til og god fornøjelse herfra!

- Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar